maandag 2 mei 2011

idee 1: verstelbare hak






Zoals op de foto's te zien is de bedoeling hiervan dat je met je voet de hoogte versteld door de schoen hier met een staafje te laten bewegen door het gat.

Hier heb ik gebruik gemaakt van hout  over heel de lengte van de schoen. Hierdoor is de flexibileit van de onderkant van de schoen weg, waardoor het moeilijk wordt om te stappen.
Dit kan ik veranderen door een meer flexibere stof zoals rubber, silicone,... te gebruiken, maar ik moet er wel voor zorgen dat het achterste deel (waar de hak zich bevindt) wel nog van hout is, anders is de stabiliteit verdwenen.
Ook moet ik een andere manier vinden om het staafje (of iets anders) te bevestigen aan de schoen, want nu is dit niet zo stevig.
In het algemeen moet ik nog de achterkant wat verder uitwerken, want het moet nog veel stabieler.
Bij testen heb ik ook ondervonden dat de staaf niet altijd op de juiste hoogte blijft zitten. Hier moet ik ook nog aan werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten